f1clc a écrit :"The current conditions and rules simply do not allow our rotary engine to have any competitive advantage, hence the move to piston power this season".
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Phoenix a écrit :f1clc a écrit :"The current conditions and rules simply do not allow our rotary engine to have any competitive advantage, hence the move to piston power this season".
Et pendant ce temps, on peut mettre un V12 bi-turbo dans un diesel !
"Conduire une 8, c'est de l'auto-satisfaction ! LOL
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American LeMans Series ( course de Long Beach )
1. (3) Timo Bernhard, Germany; Romain Dumas, France; Porsche RS Spyder (1, P2), 74.
- (2) Ryan Briscoe, Australia; Sascha Maassen, Germany; Porsche RS Spyder (2, P2), 74.
- (8 ) Andy Wallace, England; Butch Leitzinger, State College, PA; Porsche RS Spyder (3, P2), 74.
- (5) Stefan Johansson, Sweden; David Brabham, Australia; Duncan Dayton, North Salem, NY; Acura/ARX-01a (4, P2), 74.
- (9) Guy Smith, England; Chris Dyson, Pleasant Valley, NY; Porsche RS Spyder (5, P2), 74.
- (1) Dario Franchitti, Scotland; Bryan Herta, Valencia, CA; Acura/ARX-01a (6, P2), 74.
- (4) Rinaldo Capello, Italy; Allan McNish, Scotland; Audi AG/R10/TDI (7, P1), 74.
- (7) Luis Diaz, Mexico; Adrian Fernandez, Mexico; Lola/B06-43/Acura (8, P2), 73.
- (6) Emanuele Pirro, Italy; Marco Werner, Germany; Audi AG/R10/TDI (9, P1), 73.
- (11) Oliver Gavin, England; Olivier Beretta, Monaco; Corvette C6.R (10, GT1), 71.
- (13) Jan Magnussen, Denmark; Johnny O`Connell, Flowery Branch, GA; Corvette C6.R (11, GT1), 71.
- (14) Jaime Melo, Brazil; Mika Salo, Finland; Ferrari 430GT Berlinetta (12, GT2), 69.
- (15) Darren Law, Phoenix, AZ; Patrick Long, Oak Park, CA; Porsche 911 GT3 RSR (13, GT2), 69.
- (19) Nic Jonsson, Sweden; Anthony Lazzaro, Acworth, GA; Ferrari 430GT Berlinetta (14, GT2), 68.
- (18 ) Wolf Henzler, Germany; Robin Liddell, Scotland; Porsche 911 GT3 RSR (15, GT2), 68.
- (23) Bill Auberlen, Hermosa Beach, CA; Joey Hand, Sacramento, CA; Panoz Esperante GTLM (16, GT2), 68.
- (17) Tim Bergmeister, Germany; Dirk Mueller, Germany; Ferrari 430GT (17, GT2), 68.
- (12) Jon Field, Dublin, OH; Clint Field, Dublin, OH; Richard Berry, Evergreen, CO; Creation/CA06H/Judd (18, P1), 68.
- (21) Jim Tafel, Alpharetta, GA; Dominik Farnbacher, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (19, GT2), 68.
- (25) Tim Pappas, Boston, MA; Terry Borcheller, Gainesville, GA; Porsche 911 GT3 RSR (20, GT2), 67.
- (10) Michael Lewis, San Diego, CA; Chris McMurry, Phoenix, AZ; Lola/EX257 AER (21, P1), 64.
- (22) Ben Devlin, England; Jamie Bach, West Palm Beach, FL; Lola/B07-40/Mazda (22, P2), 64.
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- (16) Johannes van Overbeek, San Francisco, CA; Jorg Bergmeister, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (23, GT2), 62.
- (24) Scott Maxwell, Canada; Ross Smith, Plano, TX; Bryan Sellers, Centerville, OH; Panoz Esperante GTLM (24, GT2), 33.
- (20) Tom Milner, Leesburg, VA; Ralf Kelleners, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (25, GT2), 11.
- (26) Greg Pickett, Santa Monica, CA; Klaus Graf, Germany; Lola B06/10 AER (26, P1), 0, W/D.
"Conduire une 8, c'est de l'auto-satisfaction ! LOL
- raspoutine
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raspoutine a écrit :Excellent, un triplé Spyder, équipée de l'excellent Power Control Module de chez OBR Control Systems, disponible chez votre fournisseur de gestions moteur préférré
....
Fabrice
Mais si c'est pas toi qui l'a programmé, on en veut pas !
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