Bonjour tout le monde ! Mon nom est Div. Je suis le propriétaire de Polak Graphics. C'est stupéfiant pour voir que les gens à travers le monde ont trouvé mon website ! Mon français n'est pas bon. Anyone speak English?
Si vous avez n'importe quelles questions quant aux décalcomanies, Je serai content pour aider !
Petite question technique à ceux qui savent...
Ls frais de douanes sont payables à partir de quelle montant exactement?
Il me semble que c'est 150€.
Pour le moment, on est (avec les frais de port) à 220$ sans la réduction.
Ce qui fait environ 165€.
Si ça passe sans douanes, je ferais la demande pour 1 enveloppe, par contre, pour éviter les douanes, je vais peut etre devoir me retourner sur 2 enveloppes...
I have not had a problem with customs before. I have shipped many decals and T-shirts to Europe. What I can do is separate each color and design by envelope, then put those envelops in one BIG envelope and ship it to you.
When you receive the package, you can separate the decals and distribute them to everyone.
Also, I will currently reduce the final price with a 5% discount. If there are more than 100 decals purchased, I will give a 10% discount.
I have not had a problem with customs before. I have shipped many decals and T-shirts to Europe. What I can do is separate each color and design by envelope, then put those envelops in one BIG envelope and ship it to you.
When you receive the package, you can separate the decals and distribute them to everyone.
Also, I will currently reduce the final price with a 5% discount. If there are more than 100 decals purchased, I will give a 10% discount.
Thanks for the discount!!. You can do as you want for envelopes, but the fact is if the total prise is more than 150€, I will have to pay taxes. It is not sure to 100%, but I have to be ready to pay 20% more for our dear France...
So, once the total price will be done, we will have to see (you and I), what is the more interesting way to do, not to pay taxes. Maybe I will ask you to ship decals in 2 differents envelopes. We will se it later. As there are just decals, the envelope must be small, and often, taxes are forgotten for small packages...
Taxes for small package over than 150€ is like raffle. Sometimes you pay, sometimes you don't....
Petit message à tous les gens de ce GB :
Nous en sommes à 57 décals RX8 (31 noirs, 14 rouges et 12 blancs) et 20 décals mazdaspeed (6 noirs, 4 rouges et 10 blancs). A ça il faut rajouter les 4 logo rx8club.com de lolo, et on arrive à 81 stickers....
Le vendeur nous propose 10% de réduction si on arrive à 100 stickers, alors messieurs, mesdames, motivez vous pour qu'on rajoute 19 stickers. Pour l'instant on arrive à 5% de remises...
J'espère que la réduction obtenue nous paiera les frais d'envoi....